2013. november 10., vasárnap

Angel Love ~Bezárt~


http://theangelsavior1d.blogspot.hu


Szerzője: Major Zsuzsi



Angel love ~ One Direction
Néha úgy érezzük, hogy nincs visszaút. Miután egy meggondolatlan dolgot teszünk, csak azután jövünk rá, hogy mekkora hiba volt. Közben eszünkbe sem jut, hogy esetleg rossz vége lehet az egésznek. Igen... Én is elkövettem ezt a hibát, elég sokszor ezalatt a 18 év alatt, de ami ezúttal történt... Álmomban sem gondoltam volna, hogy pont ő hagy cserben. Szerettem. Tényleg nagyon szerettem, oda adtam neki mindenem, amim csak volt. És, hogy mit kaptam érte? Megvetést és megaláztatást. Utálatot és napi szinten 3-4 új kék-zöld foltot valamelyik testrészemre. Négy hónappal ezelőtt, minden tökéletesnek és gyönyörűnek tűnt. Felvetette az ötletet, hogy költözzünk el Londonba és kezdjünk teljesen új és gyönyörű életet. Csak ő és én. Én mint egy pincsikutya csak bólogattam és mentem utána. A mai napig bánom. Azóta teljesen megváltozott. Mindig az van, amit ő akar, sosem kérdezi meg a véleményemet, csak megy a saját feje után. Egyre többet iszik, el is felejtettem már, hogy milyen, amikor normális. Ő Adam Clark. Aki kifényezte, majd bemocskolta az életemet. És, hogy ki vagyok én? A nevem Noel. A barátaimnak (akik nekem nincsenek) csak No vagyok. Ha érdekel a történetem, hogy miként vesz egy hatalmas fordulatot az életem, csak olvass tovább!





2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most kezdtem egy blogot, megteszed, hogy beleolvasol?

    http://truestoryabout1d.blogspot.hu/

    xoxo, ash

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is van egy One Direction-ről szóló blogom, nagyon örülnék, ha beleolvasnál!

    http://www.thenialldiaries.blogspot.com

    Remélem tetszeni fog! Előre is köszönöm! :))

    VálaszTörlés